我真是一个很怕寂寞的人。。。以前就算跟男朋友分手吵架,我还有狗狗听我的诉苦,还安慰我,疼我。。现在没了。。忽然好想养Hamster可是爸爸不让。。。好想在养一只狗狗,可是我绝对好没心哦,因为狗狗刚去世。。可是我的一位女朋友就说 : 

 one Eline - Being Nice to Others is Cruel to Yourself says:
 ppl move on
 its better u buy n dote the dog rather den maybe the other owner is not tat gd
 u get wat i mean
 so many cases on dog violence now
 n  i blieve ur dog also wan u to have a gd companion too
 she will watch over u
 maybe u got new dog she at nite come back to  help u train dog
 hahahaha
 den u will realise.. why the new puppy so guai

还慢有道理的。。。不知道为什么,就算有朋友,有男朋友,有工作,我还是很空虚。我祈祷了。。觉得,有耶稣,我就不会空虚寂寞。。。可是。。我还是有哪个感觉。。。怎么办。。。


原来。。。我真的是一个怕寂寞的人。。。

arrow
arrow
    全站熱搜

    xiaoling 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()